Agenda Icon: Start Date: 2014-11-19

16.40: Case Cargotec: Uusi verkkosivusto Kalmarin brändin vahvistamiseksi

Kalmar halusi tehdä omasta brändistään näkyvämmän, koska aiemmin se oli ollut osa Cargotecin sivustoa. Yhtiö etsi verkkoratkaisua, joka tarjoaisi modernin digitaalisen kokemuksen, joka tukisi liiketoiminnan tavoitteita: kertoisi Kalmarin brändin tarinan, näyttäisi kiinnostavaa sisältöä ja olisi helppo käyttää sekä sivuston vierailijoille että verkkotoimittajille.

Kalmar halusi tehdä omasta brändistään näkyvämmän, koska aiemmin se oli ollut osa Cargotecin sivustoa. Yhtiö etsi verkkoratkaisua, joka tarjoaisi modernin digitaalisen kokemuksen, joka tukisi liiketoiminnan tavoitteita: kertoisi Kalmarin brändin tarinan, näyttäisi kiinnostavaa sisältöä ja olisi helppo käyttää sekä sivuston vierailijoille että verkkotoimittajille.